Pomoc

Jak korzystać z witryny

Aby  ułatwić państwu dostęp do zasobów witryny, podajemy kilka przydatnych informacji.

Jak uzyskać dostęp do zasobów witryny?

Nasza witryna ma charakter otwarty.

Jednak aby mieć dostęp do niektórych elementów witryny dotyczących promocji, a przede wszytkim zostać uczestnikiem promocji, należy się zarejestrowć, a następnie po weryfikacji zalogować.

Weryfikacja jest konieczna, gdyż zgodnie z regulaminem uczestnikami promocji mogą być podmioty spełnijące określone we wspomnianym regulaminie wymogi.

Gdzie mogę się zarejestrować?

Możesz zrobić to samodzielnie za pomocą formularza klikając na REJESTRACJA w menu głównym witryny lub w dolnej części okienka logowania.

Po wypełnieniu formularza, na podany jako login adres email zostanie wysłana instrukcja z dalszym postępowaniem.

Czy mogę zmienić hasło i/lub nazwę logowania?

Oczywiście. Po wejściu do systemu (zalogowaniu) w górnym prawy narożniku witryny pojawi się nowe menu, gdzie znajdziesz opcję Mój profil.

Po kliknięciu pojawi się formularz z możliwością zmiany nazwy logowania login (email) i /lub hasła.

Będziesz mógł odczytać także pozostałe wpisy twojego konta (profilu). Zmiana tych danych jednak może przebiegać tylko pod kontrolą administratora, dlatego za pomocą formularza Zmiana pozostałych parametrów opisz te zmiany i wyślij.

Pamiętaj, że każdą operację dokonaną tym formularzem musisz potwierdzić aktualnym hasłem. Natomiast zmiana hasła będzie wymagała dwukrotnego wpisania nowego hasła w odpowiednich polach.

A co, gdy zapomnę hasło i/lub nazwę logowania?

Wtedy z menu w dolnej części okienka logowania wybierz opcję Zapomniałem hasło.

Wyświetli się formularz Resetowanie hasła.

Przeczytaj uważnie instrukcję i w puste pole wprowadź adres email służący do logowania.

Jeśli wprowadzisz go poprawnie system wygeneruje dla Ciebie nowe hasło i prześle je na podany adres email. Nie możemy wysłać Ci aktualnego hasła, gdyż przechowywane w postaci zaszyfrowanej jest nieznane także administratorowi.

Podobnie będzie z twoim nowym wygenerowanym hasłem.

Zrobiłem wszystko jak trzeba ale dalej mam kłopoty z uzyskaniem dostępu do witryny?

Opisz problem i wyślij e-mail na adres: partner@pl.tp-link.com